Sider

mandag den 4. januar 2016

Det var så den jul . . .

Vupti gik der igen et par måneder uden blog-indlæg
Fik pyntet til jul, pillet det hele ned igen og fejret nytår 
og nu skriver vi allerede 2016

Min opstilling ved hoveddøren står dog stadig.
Syntes det ser så hyggeligt ud.


Lidt hjemmelavede julegaver er det selvfølgelig også blevet til :

Vanter i massevis - klar til sne & kulde
 grønne til Mutti her - lyserøde til ældste og et par grå til mellemste, som dog ikke er med på billedet.
Mønsteret kan købes her hos Garnudsalg
super nemt og lige til at gå til - jeg har dog valgt at strikke med en ekstra tråd
men samme str. pinde - så de bliver lidt tykkere


En købt cardigan til min svigerinde
med eget tryk på ryggen og en smule broderi


Hun fik også et nyt etui til sine mange hæklenåle
Forsiden :

og bagsiden:


Ældste fik en bog med broderet omslag
(efter eget ønske)
Jeg har en lignende, som jeg siden 1990 har skrevet i, 
hvad vi giver i gave til hvem og hvor meget det har kostet ... 
Det er både hyggeligt og praktisk ;0)
Man kan aldrig lige huske, hvor meget man gav for til sidste runde fødselsdag olign

Forsiden:

og bagsiden:


Derudover er der faktisk også strikket 2 køkkenhåndklæder 
til en veninde - uden foto dokumentation
og jeg er næsten færdig med en lille drengetrøje 
- den kommer der foto af snarest.

1 kommentar:

  1. Godt nytår Merete :-) du er helt vildt flittig. Gavebogen er da en super god ide, for ja man kan aldrig huske hvad og hvormeget.

    SvarSlet