Sider

fredag den 21. februar 2014

Ferietid . . .

Så er en uges ferie ved at være slut.
Som sædvanligt har jeg haft for mange planer,
men noget har jeg dog nået :0)
* * *
Spisestuen er bl.a blevet malet 
- loftet, vægge, lister og dækketøjsskab - alt malet 2 gange, 
så det tog lidt længere tid end beregnet, men fint er det blevet
- meget hvidt, men fint . . . måske det kræver lidt nye billeder på væggen? 
hmm . . det var vist ikke meningen ;0)

Jeg har også fået strikket denne lille kjole til en kommende ny verdensborger.
Opskriften er fra "All you knit is love" af Susie Houmann
Den er strikket i uld/bomuld fra Garnudsalg


Der ligger stadig 3 bøger, og venter på at blive læst, en kjole at blive syet, 
et kedeligt budget, der skal laves og lidt andre småtterier . . . 
Weekenden står på fødselsdagsfejring af yngstemanden, 
men mon ikke jeg når det hele lige pludseligt ;0)


2 kommentarer:

  1. Startede du ikke med at skrive FERIE, synes du har noget utroligt meget ;O)))
    Tillykke med din yngste, og håber at du også får tid til at nyde det lidt med en bog.
    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Åhhh den lille "Smilla" kjole skal jeg også se at få gang i. Den er så fin :O)

    SvarSlet