Sider

søndag den 6. oktober 2013

Tiden går . . .

og ikke mange blog-indlæg er det  blevet til.
Ikke fordi jeg ikke laver noget, der kunne blogges om,
men nok mere fordi det daglige fix fåes på Instagram.
 * * *
Har fået syet lidt forskelligt tøj - ikke noget særligt bare lidt hverdagstøj.
Har dog ikke har en masse billeder af det, 
da det er efterhånden ved at blive lidt mørkt,
og jeg desværre stadig problemer med blitzen på  mit kamera.
Det kan ikke betale sig at få det repareret - så øv . . .
* * *
Jeg her også fået lavet broderiet færdigt på det nye forhæng.
Bestemte mig for at få teksten på også.
Det er blevet så fint, syntes jeg ,0)
Teksten er placeret på højkant - op langs siden - se evt tidligere indlæg


og lige et nærbillede mere af hulsømmen nederst på forhænget





6 kommentarer:

  1. hi hi det daglige fix på IG ;D
    Hvor er det dog et smukt håndarbejde du laver. Elsker den fine tekst og det er lige sådan jeg drømmer om at brodere en tekst på et juletræstæppe (blot med en julesangstekst)

    SvarSlet
  2. Dejligt med et lille indlæg herinde, når man ikke hører til dem, der har taget Instagram i brug. Hvor er det smukt med bogstaver og hulkant. Kh Helle

    SvarSlet
  3. Du er da bare så super dygtig med dine broderier - jeg tager hatten af :-) Desværre er jeg ikke på instagram,, synes lige at jeg ikke har mere brug for endnu en tidsrøver :-)

    SvarSlet
  4. altser den hulkant....waaaoouu,

    SvarSlet