Sider

søndag den 11. august 2013

Strik

så blev jeg færdig med min sommer trøje . . .
- på høje tid måske, men jeg er ikke hurtig strikker,
og så ville det nok også gå lidt hurtigere, 
hvis det kun var en str S, man skulle lave ;0)
men fin er den blevet . . .
strikke oppe fra og ned - med rullekanter ingen rib

Billedet taget med mobilos . . . ses af kvaliteten 
Jeg har også fået lavet puder til ældste, som jo er flyttet hjemmefra.
Flere forskellige (se feks instagram) men bl.a også denne med broderi.
Har tidligere lavet en i hør til min egen gyngestol



I morgen starter  hverdagen igen efter 3 ugers ferie.
Det er sikkert meget godt,
selvom jeg sagtens kunne bruge 3 uger mere
;0)

6 kommentarer:

  1. Flotte ting du får lavet. Har kigget lidt på garnet i Gug, jeg tror da jeg må prøve recycle cotton, den er bare flot. Hvor tykke pinde skal den strikkes på?
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det meste af garnet i Gug er uld men dette var lige til en sommerting syntes jeg ..
      Var startet på pind 4 men gik ned i 3½ - efter vask ville jeg måske ønske jeg var fortsat på pind 4... den er lidt fast dog ikke for meget.
      Gælder faktisk alt garnet derfra syntes jeg - nok fordi det ikke er vasket på forhånd - så strik lidt løsere end man måske nok ville have gjort ved andet garn...

      Slet
  2. Det må være skønt at have en varm strikket bluse i disse dage?
    For uha hvor er det koldt lige pludselig :(
    Jeg kan ret godt lide din pude også!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak ... syntes nu ellers solen er kommet godt igen ;0)

      Slet