Sider

onsdag den 3. juli 2013

Nyt fra haven . . .

Smøleri er hvad det er . . .
men nu kommer et lille have-indlæg 
* * *
I weekenden havde jeg fødselsdag 
og fik bl.a denne fine keramik fugl af nogle søde kollegaer.
Nu hænger den så fint i haven.


af en anden sød veninde, 
som jeg ikke er på gave med mere . . .
fik jeg et par super fine sommer fugle 
Hvor heldig kan man være ?


og så fik Handymanden flyttet disse jernkasser, han har lavet, på plads i haven
♥ ♥ ♥
De første er til vand her ved pergolaen
og en åkande er allerede flyttet ind.
Håber vi kan få det til at fungere uden cirkulation/pumpe og uden det rådner.
Har ventet tålmodigt i 3 år på, at de blev færdige,
men de var værd at vente på ;0)
Lige før det store kan bruges som den pool ungerne altid har drømt om 


Disse 3 kar skal der plantes i 
måske nogle græsser ?
eller har du et godt forslag?
De er 1 x 1 m og ca 65 høje og det må gerne fylde noget 

De ruster, når de har fået lidt regn, men det skulle ikke være noget problem her i Danmark 




2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :-) det er da nogen fine ting du har fået til din smukke have og det ser spændende ud med de jernkasser, er spændt på at se når du er helt færdig med dem :-) Kh Jette

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen og hvor ser de kar super ud.
    Faktisk er jeg så vilde med dem, at jeg er lid misundelig ;o)
    De ER bestemt værd at vente på. Glæder mig til at se dem med blomster og lignende. Det kan kun blive godt !

    SvarSlet