Sider

tirsdag den 30. juli 2013

Et par streger . . .

på to-do listen er det blevet til i dag.
Jeg har langt om længe fået mit forhæng med hulsøm færdigt.
Mit kamera driller, så billederne er ikke af bedste kvalitet.


Øverste billede tæt på af den vandrette hulsøm  
der er også en enkelt alm hulsøm op langs hver side lodret
og neden for er det hængt på plads under bordet på det lille toilet.
en anelse for langt - skal lige have det rykket en halv cm op 
men fint ikke?

Overvejer stadig om der skal broderes en tekst lodret i den ene side
(lille spejl på væggen der)  
eller om jeg ikke gider mere . . .


Handymanden har også fået produceret en lille bænk 
efter ordre ;0)
som jeg nu har fået malet og sat på plads på terrassen


Der er mere på hans ordreseddel, 
så flere billeder følger . . . håber jeg ;0)



4 kommentarer:

  1. Det forhæng er godt nok blevet flot 😊
    Og det må være skønt med en handy mand, der "forstår" en ønsker 😊
    Knus Jo

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine ting I får lavet i disse dage. ;O) Hvis du ikke orker at SY teksten, kunne du jo sætte den op på væggen med små skråskrift bogstaver...bare en idé. Så kommer der lidt "sjov" samtidig med du bevare dit flotte enkel forhæng.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot,hold da op...du må godt være stolt af dig selv:)og din handyman:)
    Glæder mig til flere billeder.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Nej hvor lækkert, både forhæng og den lille bænk!

    SvarSlet