Sider

lørdag den 6. oktober 2012

Av min arm

Min dårlige skulder driller i disse dage, og det er der bestemt ikke tid til . . . 
* * *
Vi svinger stadig med maler-pensler og alt det der følger
- der er et stykke vej endnu, 
men nu er ungerne så småt ved at være på plads igen.
I dag har jeg bl.a fået lavet et par nye puder til yngstemandens sofa-spille-hjørne.


Ind i mellem fanger vi uønskede husdyr 


Jeg har også i ugens løb fået færdig-gjort min stoftryk/broderi frø
og næsten færdig monteret den.
Jeg er dog lidt utilfreds med stofferne, der er sat udenom,
så måske får den lov at ligge lidt 
;0)

Her til aften har jeg også fået sat gang i nyt projekt.
Kan dog kun vise en lille bid af det indtil efter næste søndags barnedåb 



6 kommentarer:

  1. Så tror da pokker du har dårlig skulder, med alle de projekter. Frøen er så sød og jeg er meget spændt på at se dit dåbsprojekt.

    Kh. -og god bedring med skulderen

    Anne-Mette/Hverdag på Æblelunden

    SvarSlet
  2. For dulen da du går til den Merete - sikke der sker ting og sager hos dig..
    Flotte ting og sager:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Jeg troede lige jeg var på en anden blog.... derfor den slettede kommentar! Nu må jeg vist hellere vågne ordentlig op!!

    Dejligt hjørne yngstemanden har fået og nogle gedigne edderkopper I hygger jer med. Frøen er jeg selvfølgelig helt vild med... ;o)

    Fortsat god søndag :o)

    SvarSlet
  5. Jeg bor på Møn også kaldet spindernes ø, så den slags kryb er vi vant til, men vi er ikke glade for dem :) og de er rigtig store nogen af dem. Hvorfor er du utilfreds med stoffet, det ser da rigtig fint ud, syntes jeg. God bedring med skulderen

    SvarSlet
  6. Håber det går bedrer med din arm - men hold da op, den skal da også holde til noget kun :-)
    Herlig frø, du har lavet :-)
    Spændende at se, hvad dåbs-projektet ender ud i :-)

    Vi har også edderkop i massevis, men lige nu heldigvis ingen af din størrelse - til gengæld har vi problemer med mus :-(

    SvarSlet