Sider

onsdag den 9. maj 2012

Ta da . . .

Måske havde du gættet fra tidligere indlæg hvad vi havde gang i?
Men nu er færdig den nye havelåge 
- den er super fin, ik'? 



Vejret var ikke det bedste i dag til foto, men måtte vise jer den ;0)
I mandags på en dejlig fridag var vejret dog noget bedre,
og jeg fik bl.a ordnet bedet ved pavillonen 
føj hvor var der meget ukrudt og græs i bedet - var fuldstændig smadret i armene om aftenen,
men nu er der da et mere forårs-klart bed ;0)



Lidt andet blir' det også til ind i mellem
- har fået gjort disse færdige



og gjort klar til blogtræf på lørdag

ses vi?

10 kommentarer:

  1. Nøj hvor jeg glæder mig. Det bliver så godt.. det er jeg sikker på...

    Tak fordi du gider...

    Lone

    SvarSlet
  2. selvfølgelig gider jeg ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Merete
    Super dejlige billeder ....lækker havelåge og lækker pavillon ( og bed) :0) ....
    Super fede hæklerier .... Desværre ses vi ikke :0(
    Knus og godt træf

    SvarSlet
  4. Sikke en flot havelåge ;)
    Kan i rå hygge jer på lørdag.

    Yt

    SvarSlet
  5. Wauw... en flot låge og have iøvrigt og selvfølgelig ses vi lørdag. Jeg glæder mig...

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Det ser super godt ud med den fine havelåge :o)
    Vi ses på lørdag :o)
    Knus Kathrine

    SvarSlet
  7. Jow da - Super flot havelåge :-)
    Hyg jer på lørdag tøzer :)

    SvarSlet
  8. Wauh... den havelåge er bare super flot:-)

    Den må gerne komme hjem og bo hos mig.

    Håber i får en dejlig dag på lørdag, er lidt træt af jeg ikke kan komme med.

    Det må blive en anden gang...

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Den blev flot din havelåge - og ja vi ses i morgen.. Fine sager du har lavet:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  10. Sådan en flot havelåge gad jeg god at ha´!!
    Håber I får et rigtigt hyggeligt blogtræf i morgen.
    KH hanne

    SvarSlet