Sider

søndag den 27. maj 2012

Pinse

♥ Sikke et skønt vejr ♥
så kan man også få sol på ryggen,
 mens man kravler rundt i haven og får ukrudtet væk ☺

Sidste weekend fik tøserne og jeg malet driv / væksthuset,
mens drengene ordnede græsset.

og vi kunne bestemt godt se, hvor langt vi kom . . . 
men det er så fint nu ☺

Denne dejlige forlængede weekend er også fortrinsvis tilbragt i haven.
Der er jo altid noget at gøre, 
men der har bestemt også været tid til afslapning i hængekøjen ☺
Bedet, hvor rosenbuen var, er nu færdig tilplantet
- vildt som det er vokset siden jeg sidst tog billede af dette bed

Overfor er et andet bed gjort mindre 
og nemmere at komme omkring, når der slås græs


og der er pyntet op med lidt af Handymandens gamle jern ☺


Og til slut lige lidt spam 
for der er så mange fine blomster, der er sprunget ud







8 kommentarer:

  1. For hunnan Merete, hvor ser det altså idyllisk ud...de piger er sandelig godt opdraget - kan jeg få et tip?!! (smiler)
    Din have er total skøn...
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Din have ser skøn ud Merete ;O)
    Tror helt sikkert at en af bivikningerne ved at være have menneske er at man primært bliver solbrændt på ryggen ;O)
    Ha en skøn dag

    SvarSlet
  3. Hvis ikke jeg har sagt det før, - så gentager jeg det gerne.... Jeg er fuldstændig VILD med dit drivvæksthus, og for det ikke skal være løgn, så har du også en romantisk pavillion... Suuuuuk.... Du har sikkert vist dit drivhus indefra før, men jeg må ha' misset det. Kunne det måske være en mulighed med en boligreportage fra skønheden, måske også fra pavillionen.
    Masser af NYSGERRIGE hilsner fra fru friis ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det SKØNT ud, jeg tilslutter mig Fru. Friis om en mulig boligreportage :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Det hele ser bare sååååååååååå dejligt ud !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. Takker ♥
    Jeps billede reportage følger ☺

    SvarSlet
  7. Åh det er så skønt med frisk maling til træværket og så flittige piger og drenge du har. Det ser aldeles forrygende ud jeg er vild med drivvæksthuset:)

    SvarSlet
  8. Hold da op et smukt driv/væksthus - fuldstændig vidunderligt og en smuk - smuk have .-)

    SvarSlet