Sider

tirsdag den 1. maj 2012

NU . . .

må jeg da vist tage mig sammen, 
hvis jeg skal nå et nyt indlæg, inden der er gået en uge igen ;0)
* * * * *
På sådan en dejlig solskinsdag er der sket ting og sager,
mens jeg "bare" har været på arbejde i næsten 12 timer . . .

Ældste og veninderne har haft skema-fri dag og derfor afholdt trippel K-dag her
Der er lavet en af de sidste KEMI afleveringer,
der er bagt KAGER og
der produceres KOSTUMER til sidste skoledag 

Handymanden er i fuld gang med den nye havelåge

Der er ved at komme skik på bedet igen efter rosenbuen blev nedlagt


og det lille kirsebærtræ har haft travlt med at springe ud


2 kommentarer:

  1. Hyggelig pavillion bag kirsbærtræet :-)
    Åh - har altid ønsket mig sådan et, men har ikke pladsen :)

    SvarSlet
  2. Nogen gange kommer de af sig selv...næsten...altså blogindlæggene andre gange er de langt henne at hente...det er sådan det er, og man kan ikke rigtig lave om på det...

    SvarSlet