Sider

lørdag den 12. maj 2012

Blogtræf, gaver og garn

Har været til super hyggeligt blogtræf idag
- skønne Quinder, hyggeligt selskab, inspiration og ikke mindst dejlig mad.
Lone havde bla. sørget for en masse lækre sponsorgaver
meget mere om det en anden dag
men vil da lige vise den lækre taske, jeg vandt ved lodtrækning


Foruden lidt inspiration til hækling viste jeg også 
hvordan man laver en lille penalhus ting af kaffeposer, ærteposer eller lign 
- får lavet en DIY til jer en af de nærmeste dage . . .

Både i går og idag har jeg også lige været et smut forbi Garnudsalg,
hvor der var fine tilbud.
I betragtning af hvor lidt jeg egentlig strikker, 
er det da vist meget godt gået med mine indkøb,
- man kan jo blive fristet ;0)


13 kommentarer:

  1. Tak for i dag, Merete. Det var rigtig hyggeligt og lærerigt.

    SvarSlet
  2. Tak for en dejlig dag. Dejligt at lære dig at kende.
    Er nødt til at lave mit penalhus færdigt, og jeg har en masse ideér til nye :-)

    SvarSlet
  3. Ja det har været en rigtig hyggelig dag. Nej hvor jeg ærger mig over at jeg ikke nåde ned til din workshop, før det næsten var for sent. Men var blevet helt opslugt af læder arbejdet. håber at møde dig igen en anden gang.

    SvarSlet
  4. Tak for idag. Det var bare så hyggeligt at møde jer allesammen - desværre nåede jeg ikke din workshop. Det må blive en anden gang :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Hvor ser de fede ud de penaler der...glæder mig vildt til DIYen...lige noget for mig! Garnudsalg har altid fede ting...om man kan jo lige pludselig få behov for uldent fiber...så er det godt at have noget på lager...Glædelig søndag til dig!

    SvarSlet
  6. Tak for en rigtigt hyggelig dag - glæder mig til du laver en DIY, for så skal jeg helt sikkert også prøve.

    SvarSlet
  7. Det ser meget spændende ud med penalhusene :-) Glæder mig også til en DIY.
    God søndag til dig :)

    SvarSlet
  8. Tak for i går. Er virkelig misundelig på den flotte taske du vandt ;)
    Jeg vil glæde mig til du laver en DIY på dine penalhuse :)

    Kh Mette JR

    SvarSlet
  9. Ja den taske er fed.. men de der panalhuse er da virkelig seje - dem skal jeg da følge op på..
    Det lyder til at i havde en dejlig dag - men man kunne jo næsten heller ikke forvente sig andet i sådan et forum:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  10. Tak for dejlig inspiration - er rigtig glad for mit penalhus :-)

    Godt gjort, at vi skal mødes på et Blogtræf, når vi nu bor så tæt, men nu vil jeg følge din blog, for du laver rigtig mange dejlige ting, også i din have :-)

    SvarSlet
  11. Tak for igår. Det var dejligt igen i år.
    Jeg skal bestemt have lavet en taske med kartoflebåde på ;o)

    SvarSlet
  12. ja bestemt en hyggelig dag .. og nye blogs at følge ;0)
    Er i fuld gang med en DIY ♥

    SvarSlet
  13. Dejligt at møde dig og tak for hygge. Tjae, næsten ingen tvang omkring den DIY vel ;)

    SvarSlet