Sider

søndag den 20. maj 2012

Blog-fødselsdag

Har haft gang i malerpenslen i haven idag
(mere om det senere)
og ikke til at drive indenfor fra det skønne solskinsvejr,
men nu er det vist tid til at løfte sløret . . .
♥ ♥ ♥
Hip Hip Hurra
Bloggen fylder 2 år
78.000 sidevisninger - 324 indlæg og 234 faste læsere
det er da helt vildt 
Det skal fejres med ikke mindre end 3 gevinster til de heldige.

♥ 1. Gevinst ♥
har været så søde at udlodde et gavekort på kr. 200,-

Super cute lille kort - ikke?
Gavlhuset er en af Danmarks største hobbybutikker.
De har et bredt udvalg i materialer til næsten alle former for hobbyaktiviteter
– så uanset om du interesserer dig for patchwork, kort og invitationer, smykkefremstilling eller brugskunst,
så har de helt sikkert noget, som kan friste.
Hver tirsdag er der hobbycafe i de hyggelige kursuslokaler 
- læs evt mere på deres hjemmeside  www.gavl-huset.dk


♥ 2. Gevinst ♥
Du kan også vinde denne lille pose
til hækletøjet, sytøj eller ? ?
eller måske kender du en, der ka' bruge den som frugtpose?


♥ 3. Gevinst ♥
Handymandens hjerte
eller næsten ihvertfald ;0)
Jeg bruger dem til feks, at holde en tung gren med tomater el. roser i drivhuset/haven
Grenen kan lige hvile ned i buen foroven, og dermed holdes oppe.

Disse er ny-lavede men ruster med tiden
Gavekortet fra Gavl-Huset kræver en tur forbi butikken,
og det kan være farligt fristende,
men selvom de har kunder fra både Nord, Syd, Øst og Vest, 
syntes du måske, at det er for langt at køre for dig?
Følgende regler gælder derfor:

Læg en kommentar, så har du automatisk 3 lodder.
Den kan du vælge at fordele med :
1 lod til gavekortet og
2 lodder i puljen om de to øvrige gevinster
eller
3 lodder i puljen alene om de to sidste gevinster.
♥ ♥ ♥
Alle kan deltage - uanset om man her en blog eller ej,
men husk at oplyse din mail-adresse, så jeg kan få fat i dig.
og husk at skrive, hvordan du vil fordele dine lodder.

Du kan deltage indtil 3/6-12
altså om 14dage - så vil vi ikke trække spændingen længere vel? ;0)
Spred gerne rygtet - du kan bruge billedet i min side-bar

28 kommentarer:

  1. Hold da op nogle lækre præmier.
    Jeg snupser 1 lod i puljen til gavekortet og 2 til de andre gaver.

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage i denne fine give away med et lod på hver fine gevinst :0)

    SvarSlet
  3. Super fine give away. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder på gavekortet, da Gavlhuset absolut et besøg værd. Og 1 lod på gave nr. 3

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen ;) jeg er med på3 lodder til de sidste to gaver.
    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej Merete. Hjertelig tillykke med blog-fødselsdagen. Sikke lækre præmie, Jeg er med på alle gevinster.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. 1 lod til gavekort-puljen og 2 til de øvrige gaver.

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg vil gerne deltage til alle 3 gevinster.

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 2 år og jeg er da med på alle 3 gaver. Knus Gitte :)

    SvarSlet
  9. 1 lod til gavekortet og
    2 lodder i puljen om de to øvrige gevinster


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  10. Tillykke med fødselsdagen :-)
    Jeg vil gerne have 3 lodder til de sidste to gevinster da jeg bor langt fra Haderslev.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med fødselsdagen !! Og sikke et vejr bloggen fylder 2 i :) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder til de 2 nederste gevinster, fortsat god fejring

    SvarSlet
  12. Sikke nogen skønne gevinster! Jeg vil meget gerne smide lod på gavekort, og de andre på de sidste :) Krydser fingre, - og tillykke med fødselsdagen!
    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    ps. for interesserede er der også en lille giveaway på min blog :)

    SvarSlet
  13. STORT TILLYKKE med fødselsdagen. Jeg snupper et lod til gavekortet og 2 til de øvrige. Hilsen Joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke tillykke :)
    Jeg nupper 2 lodder til gavekortet og 1 til de andre :)

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med fødselsdagen. Du har en skøn blog som jeg gerne læser tit.
    Jeg vil gerne fordele mine lodder på alle tre gaver. De er jo lige skønne.

    SvarSlet
  16. Jag är gärna med :)
    1 lott gavekort, 2 lotter övrigt.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med jeres 2 års fødselsdag.

    Jeg vil gerne deltage i denne skønne give away med 3 lodder alene på gevinst 2 og 3 (altså hvis jeg har fanget det rigtigt ;o)

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  18. Tillykke med blog-fødselsdagen ;O)

    Jeg vil gerne være med, og sætter lodderne på alle tre ;O)

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med din blogfødselsdag, følger næsten dagligt med i hvad der foregår på dig blog, din have er bare for skøn. Vil gerne lægge mine 3 lodder på de sidste 2 gaver, kunne godt bruge den fine amerikaner pose da jeg skal til Florida om 1½ mdr, glæder mig sindsygt.
    Hilsen Susanne
    sblomst@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med blog-fødselsdagen. En spændende blok med go inspiration - tak for det.
    Jeg vil gerne deltage i begge puljer, da jeg kender Gavlhuset. Der kan man altid bruge penge/tid.
    mvh. Hanne

    SvarSlet
  21. Tillykke!
    Jeg er med på 3 lodder om de sidste to gevinster :)

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    God weekend!

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  22. Skønne ting. Jeg vil gerne have 3 lodder i puljen til de 2 sidste gevinster.
    :o)

    SvarSlet
  23. Hej - er vildt med studenterkortene. Har lovet min mor en tur til Haverslev - så jeg er da næsten nødt :-) til at være med i den give away - så 1 lod til gavekort og 2 til de øvrige.

    SvarSlet
  24. Hey...Jeg må da være med! Jeg vil gerne fordele lodderne som du har foreslået...Jeg kender godt Gavlhuset og kommer der af og til. Ikke så ofte, for der er da så mange fristelser, at det halve kan være nok...

    SvarSlet
  25. Tillykke med fødselsdagen - det er spændende at følge med i alle dine kreative projekter og se din skønne have. Jeg vil rigtig gerne være med i din giveaway og ønsker mig 3 lodder om de sidste 2 gaver:)

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med blogfødselsdagen! Det er en meget fin og inspirerende blog du har!

    Jeg vil gerne have tre lodder på de sidste to gevinster, for der er desværre langt til Gavlhuset.

    SvarSlet
  27. I would like to play.
    Your game is on my sidebar ,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski

    Greetings
    Bernadett
    2 lods?

    Happy Anniversary.:)

    SvarSlet
  28. Hej jeg vil gerne deltage med 3 lodder: 1 på gavekortet og 2 på de fine hjertepinde.
    Til lykke med blogfødselsdagen.
    Patchworkhilsen fra Kirsten.

    SvarSlet