Sider

mandag den 28. maj 2012

Baby patchwork tæppe og et godt råd

En af mine kollegaer venter en lille pige sidst på sommeren.
Nogle af os krea-tosser har sat de andre "piger" på kontoret i sving med nål & tråd.
Der er fremtryllet disse fisk, 
som nu bare skal samles og quiltes af "tosserne" ☺
Først skal jeg lige have broderet navne på


Kender du disse tuscher?
FriXion fra Pilot
De kan viskes ud med dimsen i enden.
Og hvis man skriver på stof med dem, forsvinder det igen, 
når man stryger på det . . . 
smart, ik' ?


4 kommentarer:

  1. Sikke et fint tæppe og god idé med tusserne.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  2. hej, fint tæppe, men husk lige at teste på et stykke stof inden du kaster dig ud på et helt tæppe, nogen gange kan der godt komme hvide streger der bare ikke kan gå væk, jeg har især lagt mærke til det på batikstoffer, ved ikke om de er farvet specielt. Men hvis der ikke er streger er de bare superfede at arbejde med.
    Kn Susanne

    SvarSlet
  3. Det er da en rigtig sjov ide med det tæppe :-)
    Jeg har ikke brugt sådanne penne endnu, men har lige læst om en lignende fra Clover - der står dog ikke noget om at det kan viskesud, men at det forsvinder igen efter kort tid.

    SvarSlet
  4. Jeg har hørt - ikke selv prøvet, at de godt kan efterlade en hvid stribe på farvet stof, så lave lige en prøve først. Men smarte det er de.
    Fine fisk ellers :-)

    SvarSlet