Sider

fredag den 18. maj 2012

Appetitvækker og have-vejr

På søndag har bloggen her 2 års fødselsdag.
Det skal fejres,
så jeg er i fuld gang med at udtænke noget spændende til jer ;0)
* * * * *
Kender I det, når der er alt for mange ting man gerne vil nå,
og alligevel ingenting får gjort?
I går var sådan en dum dag . . .  
men idag har der været skønt i haven.
Vi har fået malet soklen på drivhuset og plantet / sået en masse.

Inden der blev malet ;0)

Tomaterne har fået mere plads
Har købt en ekstra på planteskolen bare for en sikkerheds skyld
- mine egne er ikke så store endnu ;0)
Købte også en citron-agurk 
De skulle være nye i år - kender du dem?


Denne skønhed er sprunget ud i drivhuset


og disse uden for 


og så var der næsten 1kg rabarber til fryseren
uhmm 


Resten af aftenen der vist motioneres med strikkepindene 
Go' aften til jer alle

10 kommentarer:

  1. Smukt hus du har :-)
    Sjovt at se hvad du finder ud af til din blog føs´dag.
    Og god motions aften med pindende :)

    SvarSlet
  2. Fuldstændig fantastisk hus du har, burde vi ikke se lidt mere derindefra...? c",)

    Hvis citronagurken bliver sådan en rund gul fætter der er lettere behåret, så har jeg prøvet den... ;o)

    SvarSlet
  3. Suuuk... Det hus der og dine blomster. Smukt smukt smukt (0:

    SvarSlet
  4. åhhhhhhhhhh og suuuuuuuuuuuuk det skønne drivhus. Det er så smukt

    SvarSlet
  5. Nøjjjjj hvor er jeg misundelig ;0)

    SvarSlet
  6. Er det dit drivhus ????????? - holy moly det er da det smukkeste drivhus jeg til dato har set ! - hvis drivhuse kommer i så flotte eksemplarer, vil jeg også have et. Er det noget I selv har bygget eller hyr ??

    SvarSlet
  7. Der er dit skønne drivhus jo igen :-) Var der ikke noget med at det skulle med i CDs næste bog om drivhuse? Eller er det noget jeg har drømt :-D
    Skøn skøn Clematis, wow. Har du navnet på den?

    SvarSlet
  8. Hold da op du er kreativ!! Er helt vild med di DIY på flag. Den tror jeg helt klart at jeg må prøve at lave ud fra de stofstykker vi fik fra Vivi Gade sidste weekend :) Jeg har forresten tilmeldt mig som fast læser.

    Kh Mette JR.

    SvarSlet
  9. Takker ♥
    Jo det er et drivhus vi selv har bygget - udgangspuntet var gamle vinduer vi fik foræret.
    Måske skulle jeg lave et indlæg en gang om processen?
    Der er dog allerede billeder indfra huset ifm tidligere indlæg under punktet - væksthus.
    Og jo Hanne vi har haft besøg af Claus ... såe hvem ved hvad der sker? ;0)
    Clematis'en i driv/væksthuset hedder Multi Blue.

    SvarSlet
  10. Det hu ser bare så smukt!!!

    Glæder mig til at se hvad du finder ud af på din Blog fødselsdag:-)

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet