Sider

onsdag den 21. marts 2012

Ny taske

Så blev den færdig 
- tasken jeg skulle bruge til en gave,
og da der lige var stof nok
en ekstra til mig selv - totally ens ;0)
Den grønne farve er dog helt forkert på billedet,
selvom jeg gik uden for i det dejlige solskin og fotograferede
Den er mere lime-grøn - som striben mellem billederne
Der er voksdug i bunden udvendigt,
og en lille trykknap i siden, så man kan knappe til, hvis der ikke er så meget i,
men ellers ingen lukning.


Målene er ca - h30 - b20 - l40

Opdatering :
glemte jo helt at vise den fine lille pung 
(10 x 10 cm ca)
jeg fik i bytte-gave ;0)




9 kommentarer:

  1. Hvor er den fin...det er jo en god ide at sy en taske til sig selv når man nu aligevel er i gang...god ide med trykknappen der i siden så den kan lukkes sammen...

    SvarSlet
  2. Super sej taske - og smart med trykknappen
    Er vild med sammensætningen af lime og det stribede
    Den lille gave ... Den er bare så fin
    knus

    SvarSlet
  3. For filan den er for fed - og den lille også :) Du ved godt, at jeg fylder 50 i år? ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den sej, skønne farver ;)

    Yt

    SvarSlet
  5. Merete du skal selvfølgelig ikke sy en taske til mig - selv om jeg plager ;) det var bare en (dårlig) joke :)

    SvarSlet
  6. hvor er den sej. mon man må "låne" idéen med lakridskonfekt?

    SvarSlet