Sider

lørdag den 3. marts 2012

Brød & Baby

Er i fuld gang med en lille sag fra min nye strikkebog
i det lækreste lækre bløde merino uld fra Arwetta
- var ellers begyndt på en trøje i andet ikke nær så lækkert garn, men den er trævlet op igen 
Satser på små bukser til af det tynde cowboystof nederst i billedet
"vi" venter drenge-baby'er i april & juni - altså ikke her i huset, men i nærmeste familie ;0)

Der er også bragt brød idag i mine nye brød-hæve-kurve.
Tager som reglen bare lidt af hvad der nu lige er i køleskabet . . . 
og nogle gange  bliver det bedre end andre, 
i dag var det super lækkert ;0)
I dag fandt jeg:
1 pk gær, salt, sukker, en skvis fl. margarine, lidt ylette og kærnemælk der var over sidst salgsdato ;0) 
lidt fuldkornsmel & rugmel og resten hvedemel til det slipper i røremaskinen 
nemt, hurtigt og lækkert ;0)

6 kommentarer:

  1. Åh det ser meget lækkert ud, her bages der også når mælkepro. Løber på dato, det bliver altid godt.

    SvarSlet
  2. Sikke lækker strik og fin farve. Stof 2000 har fået den fineste lækre denim med små hvide stjerner- perfekt til små bukser...bare et hint :-)
    Uhmm lækkert brød.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  3. Mums hvor ser de brød lækre ud. Det er så ganske rigtigt at man kan komme godt fra at bruge hvad huset formår. Det sker også tit her på matriklen.
    God weekend
    Pia

    SvarSlet
  4. Er det en lille vest strikket fra siden? Lækker farve :-)

    SvarSlet
  5. Uhm.. de ser lækre ud de brød.

    Fortsat god Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Dine brød ser vildt lækre ud :) og bogen med strik har jeg bestilt på bib. - min nevø venter barn til sommer, så der må strikkes småt :)

    Jeg har sendt dig et smil, hvis du har lyst :)

    http://www.frunielsen.net/?p=7059

    SvarSlet