Sider

søndag den 15. januar 2012

Søndagssysler

I dag har den stået på vasketøj,
men ventetiden har jeg bl.a brugt i sy-værelset.
Ville klippe til en skjorte/tunika, 
men bordet krævede oprydning inden, der var plads ;0)
Først fik jeg gjort min æbler færdige, og fik dem vasket.
(mønsteret er fra Kastaniestrik)
Så fik jeg gjort en strikkepose færdig,
- broderiet er købt i genbrugsen for 2,- for noget tid siden.
Og ja både vasketøj og tunika er også næææsten færdigt ;0)

Alt imens har ældste og en veninde bagt muffins med pynt til klassen i morgen.



og pjattet 



6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting du har fået gjort færdige.
    Dygtige piger - de kager kan klassen da helt sikkert kun blive glade for.

    SvarSlet
  2. Sikken en masse skønne sager, som du har færdigjort idag. Det kan du da kun være stolt og glad over :) Fine sager og skønne kager :)

    SvarSlet
  3. dejlige kager til klassen, kammeraterne bliver da helt vilde i klassen.

    er helt vild med dine æbler

    SvarSlet
  4. Sikke en aktiv søndag! Æblerne er meget fine. I øvrigt kan jeg genkende det med at skulle rydde bordet inden en ny syopgave kan ordnes.
    Klem og god mandag.

    SvarSlet
  5. Det er nogle fine æbler du har lavet, pigerne ser ud til at hygge sig.

    SvarSlet
  6. Hold da op du får noget fra hånden.. det ser godt ud.. de der kager er de pigebørn dygtige til at lave.. Muns de ser lækre ud:0)
    KH iben

    SvarSlet