Sider

onsdag den 14. september 2011

Gevinst & fin lille pung

Igår kom posten med min super super fine gevinst.

Hvis du er nysgerrig har jeg valgt
Krokus - Creme Beauty
Tulipan - Super Parrot
og selvfølgelig
Perlehyacint Pink Surprise
derudover var der fine frø og manillamærker
og et sødt kort.
Lucky me
 ♥♥♥


I weekenden fik jeg brugt lidt at mit nye stof
på denne lille pung.
Fandt link til mønsteret her hos Filihunkat
dog har jeg valgt i den ene side at lave plads til mønter.


Ihh for et dårligt lys på billedet . . . nå men fint med orange elastik ikke ;0)

7 kommentarer:

  1. Uha! Du er en lykkens pamjulefis.... Hvor er det bare en dejlig og hyggelig pakke at få - bare lige sådan! Stort tillykke og god fornøjelse både nu og til foråret.
    Stort smil fra fru friis :o)

    SvarSlet
  2. Super fin pung du har lavet, og dejligt med sådanne en lille hyggepakke - det kan man altid bruge:)

    SvarSlet
  3. hej ...nej hvor er du da heldig ..kæmpe tillykke
    lyserøde perlehyacinter ..det må jeg eje.
    hvor er den fin din pung..
    Diana

    SvarSlet
  4. Åhhhh så bliver have, om muligt, endnu smukkere til næste år, med dine fine nye løg - det glæder vi os til at se :o)
    Sikken en fin pung du også har fået kreeret, her står symaskinen simpelthen aaaaaaaaalt for stille, syntes ikke rigtig jeg kan finde lysten, håber det kommer igen sammen med de lidt mørkere tider ;o)

    Rigtig god dag, der er blå himmel her hvor jeg sidder, så mon ikke det hjælper på vej til den gode dag ;o)

    Kram Jill

    SvarSlet
  5. Tillykke med gevinsten.
    Det bliver spændende og se når de springer ud.
    Hvor er din pung bare super flot...

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Tak - ja glæder mig til af få alle løg i jorden i weekenden og så bare vente på forår ;0)

    SvarSlet
  7. den pung er F... Flot... Ja nu er det heldigvis løg tid.. JUBIII...
    KH Iben

    SvarSlet