Sider

fredag den 20. maj 2011

Udtrækning & Bededags-sysler

Har haft travlt i haven idag, men nu....
ta da.....
Udtrækning af min blog-føs'da's giwe-away:
19 lodder ialt
ældstes 2 veninder på besøg har hver valgt et nummer
og vinderne blev:

Loppe med bloggen loppesting og sager
( flagranken - var ønsket)
&
Iben med bloggen Vidunderlige univers
( frit valg - så det passer jo fint med en toiletpung)

Send mig en mail med jeres adresser, så er der pakker på vej ;0)

Og så har jeg selv vundet hos Susi i dag.
Feeedest - billetter til snarlig udflugtsmål, hvor heldig ka' man være ♥♥

**********
Idag har yngstemanden og jeg fået sået i højbedene . . . endelig
 ærter - alm og aspargesærter, sellri, gulerødder, salat, spinat, løg, hvidløg, rødbeder og lidt blomster

Handymanden lavede forleden nye bundløse flytbare kasser til urtehaven
- heri har jeg sået blomster idag
jomfru i det grønne, morgenfruer, kniplingeblomst, tagetes, solsikker og meget mere
I den anden side i urtehaven er der tidligere sat kartofler og squach.

For enden af urtehaven er frugthaven
paradisæbler, skovjordbær, hindbær, blåbær,  ribs og stikkelsbær
men ulækre bladhvepse har ædt den ene stikkelsbærbusk - øv . . .


Handymanden har leget "limosine-udlejning" idag
til konfirmation ;0)
og forsat sin lille krig - er vist snart på 1000 mælkebøtter . . .

Puha . . . endte med at blive et langt indlæg
- godt klaret ,hvis du nåede hertil ;0)

5 kommentarer:

  1. Super flot indlæg...hammer smarte kasser og super sød/ smart bil :)

    Iberis

    SvarSlet
  2. Jeres have er SKØN..Dejligt indlæg :o) Jeg var med fra top til bund !! :o) Skøn weekend til dig og dine..
    Knus..

    SvarSlet
  3. Tak til jer begge ♥♥
    Nu er jeg også færdig med at snuse hos jer
    - puha der er mange at holde øje med ;0)

    SvarSlet
  4. Nøj hvor jeg glæder mig.. Jeg har vundet en toiletpung.. trænger ski osse til en ny.. Hvor skønt.. JUBII.. TAAKK...:0)
    Jeg læste også det hele og måtte lige vise manden min din skønne have.. Vi savler over at ha sådan et landskab i har.. Der er virkelig flot.. Og go inspration giver det også..

    SvarSlet
  5. Hurraaaa.... hvor super dejligt....

    I går på Ledreborg var der masser af flagguilander, men ikke liiiige en til mig,
    og tænk sig ! så har jeg vundet din!

    MEGET glad, tusind tak

    sender adressen

    Knus og go lørdag

    SvarSlet