Sider

søndag den 19. december 2010

Hjerternes tid....

Min kære søster og svoger har sølvbryllup i morgen
Stort tillykke ;0)
(var til super fest i aftes med uhmm... dejlig mad og god musik)

Havde broderet dem dette hjerte - sat på et lille lærred, hvorpå jeg har overført noder
- dog ikke "det er så yndig..." for dem kunne jeg ikke lige finde..

Det tog lidt tid med alle de spiral-knuder, men det er dog ikke blevet helt som udtænkt
- skal måske istedet forslå dem at lave det om til en æske?
Nå, vi får se.... efter jul.....

5 kommentarer:

  1. Sikke et smukt hjerte du har broderet.

    SvarSlet
  2. Jeg har et spørgsmål - har du selv broderet noderne på lærred eller er det lavet på en anden måde. Virkelig meget smukt.

    SvarSlet
  3. Hejsa - og tak begge.
    Nej noderne er ikke broderet men kopieret over på et alm stykke papir. Herefter er det så overført med rammelim på et stykke stof, som er sat uden på det lille lærred - ikke svært.
    Man kan overføre alt muligt til stof og feks brodere ovenpå - det skal bare være kopieret på en stor kopimaskine. Det har noget at gøre med det slags farve der udskrives med..

    SvarSlet
  4. So Beautiful! I'll bet Annette loved it...

    God Jul!

    SvarSlet
  5. Okay, tak. Det lyder spændende, det kan være jeg skulle prøve det engang når det nye år er kommet.
    Godt nytår til jer alle.

    SvarSlet