Sider

søndag den 10. oktober 2010

Giwe-away

I vores lokale Fakta er de allerede ved at finde juleslikket frem...
Syntes nu godt nok, det er lidt tidligt, men hopper alligevel med på vognen ;0)

En lille hurtig giwe-away for dem, der har lyst...
en kommentar = et lod
Jeg trækker lod .... hmmm... den 24 ville jo være oplagt, men der er altså for længe til ....
hmm... næstbedst ? - den 14 - altså på torsdag ... kl 24 hvis jeg kan holde mig vågen så længe...
og hvis der kun er få, der er med på spøgen - trækker jeg det måske til den 24.10   ;0)
Har du lyst, er du velkommen til at henvise hertil, og bruge billedet nedenfor.

De små syede nisser og hjertet er fra "lager",
 men den lille hæklede nisse er lige produceret - mønsteret finder du her


13 kommentarer:

  1. Ja, jeg elsker jul! Også i oktober. :)

    SvarSlet
  2. Hej :o)
    Jeg er netop faldet over din side og har kigge lidt rundt. Det gør jeg igen :o)!. Jeg vil da gerne være med. Jeg er også så småt gået i overvejelse om små juleprojekter der så småt skal tage form i nærmeste fremtid. Dejlig blog.
    K.H
    Louise

    SvarSlet
  3. Nej hvor er de ting bare søde vil gerne være med, elsker jul :-)

    SvarSlet
  4. en hilsen fra en der også elsker julen,
    Det er en rigtgi dejlig blog du har, er tit forbi :)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på en juleleg - i oktober ;)

    SvarSlet
  6. Jeg vil også være med på denne lille juleleg, for inden vi får set os om er det december :-)

    SvarSlet
  7. Tag mig, tag mig. Jeg skal holde jul i år for 20 mennesker, og har ikke noget julepynt overhovedet.

    SvarSlet
  8. Jeg må indrømme, at det er længe til jul i min kalender, men kan ikke stå for dit fine pynt :)
    Hilsen Teresa

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle flotte nisser =)

    SvarSlet
  10. Dejlige juleting... vil meget gerne deltage.. håber at vinde en af dine fine nisser
    KH Micha

    SvarSlet
  11. Jeg er altid med på julelege :)

    SvarSlet
  12. Du er tidlig ude :o)
    Men jeg elsker jul, så pyt. Jeg er da med!!

    SvarSlet
  13. Så fin premie :D

    SvarSlet