Sider

onsdag den 8. september 2010

Der er skønt på landet.....

men føj hvor her lugter idag....
- godt jeg fik det nyvaskede sengetøj ind i går ;0)

Den høje krukke bagerst er nylig indkøbt... 
og det inspirerer jo, så der må plantes lidt nyt og flyttes rundt
Hvis man ellers kan abstrahere fra græsset bag, hvor der gemmer sig skovjordbær imellem,

så ser det da meget hyggeligt ud ... ,0)

Solsikker lagt til tørre ....
smukt syn ik' ?

og nu da kameraet var med ude
så er her lidt andre billeder fra haven nu til aften

Se hvor smart - når man tager billeder tæt på,
så ser man slet ikke ukrudtet... ;0)

5 kommentarer:

  1. Hejsa !

    Fine ting.. med græs og det hele...

    Har prøvet lidt af hvert for at du sku få flere faste læsere, er så spændt på din lodtrækning !!

    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  2. Havde faktisk tænkt jeg ville udtrække i mandags, men nåede det ikke...
    og nu er det jo næsten, så venter lige et par dage, og ser hvad der sker...
    er nemlig heller ikke helt færdig med de lovede sidegevinster.. ;0)

    SvarSlet
  3. Flotte billeder - blomsten nederst til højre på colagen, hvad hedder den ? og står den udenfor?

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at der altid lugter af lort i Rold ;) sådan tænker jeg tilbage på dengang jeg boede der... mere end en gang har jeg vasket om og om...

    SvarSlet
  5. Henriette:
    Det er prydbønner ... etårig - bare direkte i jorden til foråret så skal du se løjer... ;0)
    Det er nu bønner med frø - kan tage nogen fra og sende dig...
    Helle:
    Her er ellers også dejligt ;0)

    SvarSlet